Händer en del
Som ni vet är jag inte någon bra bloggare och jag har stora planer på att stänga ner bloggen nu när den fyller 8år.
Det blir knappast bättre, Jag älskar att blogga när jag verkligen tar mig tid. Men vart ska jag hitta den tiden?
Jag jobbar visseliggen bara 75% vad gör jag av resten av tiden? Jag studerar med och det tar TID! 
Med ett späckat schema har man inte riktigt tid, man ska må bra och hålla kontakten med familj/släkt och vänner.
Jag känner att jag inte hinner med det jag vill längre, inte heller har man råd med allt man skulle vilja göra. När man är två om saker har man mer pengar över men ikke när man har en 3a på 92kvm. Det blir inte billigt att bo ensam. 
Jag har stora planer om sommaren men man ska ha pengar och tid med allt. 
Det är två städer jag MÅSTE besöka i sommar och personerna i dem. 
1) Stockholm är prio ett att besöka i sommar. 
dels för att storebror har nu flyttat dit på heltid sedan han har jobbat där sedan ca 2006. Han tog steget att ta sitt pick och pack och flytta till en stad som kändes mer hemma än småstaden i Småland. 
Jag vill besöka honom men varför inte skansen aquaria och massa annat kul
2) Göteborg är prio 2 dock kan jag inte avslöja till vem jag ska besöka det är lite hemligt ännu:P
Men kan säga att personen har bott här undertiden h*n pluggade här, h*n kommer från örebro från början.
Jag vill besöka Liseberg och univerceum men det är ju inget konstigt när man är i just göteborg. (Mina nära och kära vet vem jag skriver om)
3) Berlin dock inte föns i höst förhoppningvis.
 

 Jag sitter här och funderar över hur jag ska göra med mitt jobb. 
Jag vet inte hur länge jag klarar av att hålla masken när det gäller det. Har jag kraftkvar att orka kämpa för mitt jobb eller ska jag bara lägga ner all energi och byta ?
Hur länge ska man stå ut och hur mkt ska man ta innan det går över styr?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress