Ljungbydagarna 2015
Vilken vecka jag haft!
Ljungbydagarna 2015 gick av stapeln i måndags, dock valde jag att vara hundvakt istället för att gå ut! Likaså på tisdagen efter ett jobbigt prov i skolan! 
Onsdagen kom och det nalkades fest en tjejkväll med gamla och nya brudar! Vilken kväll! Vi mötte upp grabbarna påvägen ner till stan! Det blev mycket dans och alkohol! Torsdagen spenderas bakis och planering inför kommande babyshower.... Fredagen kom och återigen nalkades det party! Irländsk afton stod på schemat! Maten ok men inte värt pengarna! Dansade loss med underbara vänner, nya och gamla, många kramar blev det! Vad roligt att kunna göra det utan att ngn blir svartsjuk... Lördagen började bakis sedan vara det återigen fest på schemat! Det var bara att korka upp för jag skulle minsann på sexparty med tjejerna! Väl nere på stan träffade jag och M min hyresvärd och hand kompisar vi hängde med dem och vi missar totalt att vi står och trycker vid ett bord på Harrys där erik Segerstedt sitter! Hur kan man missa det? Tidig kväll men så rolig! 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress