"Nya" citat
Livet mäts inte med antalet andetag vi tar, utan med de stunder som tar andan ur oss.
 
Om vi verkligen älskar oss själva, trots våra brister, då vi kan älska andra trots deras.
 
 
Den som aldrig har gjort ett misstag har aldrig provat något nytt.
 
Här var några "nya" citat som passar in på mig just nu.
Jag har nu börjat mitt nya jobb och vet inte riktigt om jag trivs eller inte, 
Det tar nog alltid ett tag innan man kommer in i rutiner och så. Lär känna alla både boende och personal. 
Inte lät när man inte kommer in och kan läsa om dem på treserva uten kommer bara in och kan läsa om mitt gamla jobb, visst det kan vara roligt men det hjälper inte mig.
Jag ska jobba min första helg där nästa helg, jag ska jobba med D och hon är yngst av de ordinarie ja förutom mig själv. Det ska bli kul. Vi har planerat att jag ska baka och hon ska äta. hahha

Idag kommer flickorna och L. Vi ska fika lite och bara mysa. längesedan alla tre..
Nu i två dagar har jag varit ute och gått en liten runda. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress